saya nak makan dalam bahasa cina


Frase Makan dalam Bahasa Cina Mandarin 30. Xie xie terima kasih A.


Komikaku Photos Facebook

中文名 何谋 中文 中文拼音 我想睡觉 我要去睡了 我上课学.

. 我們不一樣 Wo Men Bu Yi Yang - Da Zhuang 大壯 Pinyin dan Arti Bahasa Indonesia. Aku ingin melihat menunya dulu 我想看一下菜单 Wǒ xiǎng kàn yīxià càidān Wor shyung kun yee shyah tsay dun 31. Bagaimana caranya menemukan nama Cina Anda.

Mari kita pelajari bagaimana mengucapkan menyapa dan memberikan salam dalam Bahasa Mandarin. 40 Kata-kata Kasar dalam Bahasa Hokkien. Masukkan nama Anda ke dalam kotak dan kemudian tekan cari dan Anda akan dapat melihat nama Cina Anda.

Kosakata Bahasa Mandarin Sehari-hari untuk Menyapa. AssalamualaikumwrtwbtPenyampaian sedikit ilmu biashe - biashe je semoga ia memberi manfaat yang luar biasa. Maksudnya Sungguh sedap.

Human translations with examples. Menyapa adalah salah satu hal utama yang pasti kita lakukan sehari-hari. Jadi sudah bisa dipastikan bahwa menyapa.

Umur saya 12 tahunsaya suka belajar bahasa cinatapi saya rasa macam saya x bleh nak hafal perkataan dalam bahasa cinamacam mane misssir hafal. Mei guan xi Tidak mengapa 5. Aku Sayang Kamu Cinta Kamu I Love You Dalam Bahasa Isyarat Indonesia.

我吃饱了谢谢 Saya sudah makantrims. Saya ingin membayar tagihan. Ill treat you to a meal.

Saya ingat kita dah ambil mereka semua. Nǐ chī bǎo le ma nǐ 你 anda chī 吃 makan bǎo 饱 kenyang le 了 sudah ma 吗 kata akhir dari pertanyaan B. Contoh saya orang cina wo shi hua ren.

ていしょく teishoku paket nasi 500 1500 yen. 饭 atau 飯 dalam bahasa Cina tradisional diucapkan fàn dalam pinyin. Wo ye shi saya juga 4.

Apakah anda sudah makan. Saya ingin satu mie pangsit. Examples translated by humans.

一共多少钱 Yīgòng duōshǎo qián. Wǒ chī bǎo le. マクドナルドハンバーガー makudonarudo hanbaagaa hamburger macdonald 100 500 yen.

Semasa remaja saya belajar bahawa sukacita dapat diraih daripada memberi. Ini adalah karakter ke-618 yang paling umum dalam bahasa China dan dapat berarti nasi makanan atau makanan. Terjemahan makan Kamus Cina-Bahasa Melayu Glosbe makan verb tatabahasa terjemahan makan Tambah 吃 verb Makanan yang anda makan tetapi tidak suka tidak akan dicernakan.

Dahar artinya makan dan bisa diucapkan untuk diri sendiri atau orang lain namun akan terdengar kasar jika diucapkan ke yang lebih tua atau ke orang yang tidak kita. Kedua nak bagitahu yang kita tak makan makanan yang pedas. 虧 kuī bisa berarti rugi atau kekurangan jadi吃虧 chī kuī makan kerugian merujuk pada posisi yang tidak menguntungkan atau menderita kerugian Contoh.

Beranda Dialog Percakapan Mandarin. Receive item been deliver i want ask you i want your lap. Contextual translation of saya nak belanja awak makan into English.

Dui bu qi maafkan saya sebutannya toipuchi - Qi disebut chi. Contextual translation of saya nak tidur bahasa cina from Malay into Chinese Simplified. Cia wu petang Wu an selamat petang Wan shang malam Wan an selamat malam Wu ye bunyi e yang kedua tengah malam Ni hao hello Ni hao ma apa khabar.

我不吃辣 Wǒ bù chī là Maksudnya Saya tidak makan pedas. Kamu akan belajar banyak ungkapan-ungkapan yang paling sering digunakan mulai. Bu ke qi sama-sama 6.

Dua arti terakhir adalah yang paling umum dalam bahasa Cina modern. Saya bagi awak peluang wo gei ni yi zhi ji hui saya menang wo ying le kalau kita nak cakap bangsa dalam bahasa cina macam mana. 8262017 Aku Sayang Kamu.

22 Kata Makian dalam Bahasa Mandarin. Ill treat you to a meal. Linda mengundang Henry untuk makan malam di rumahnya.

Untuk mengatakan aku sayang kamu ada bbrp versi.


Makan Besar Tahun Baharu Cina Kaya Dengan Simbolik Astro Awani


Pin On Foodie


Mari Belajar Bahasa Alien Belajar Alien Bahasa


Azie Kitchen Mee Sup Tulang Istimewa Yang Sangat Sedap Resep Masakan Asia Resep Masakan Resep Masakan Malaysia


Resepi Bihun Bihun Yang Sedap Dan Lembut Mudah Je Nak Buat Kongsi Resepi Resep Masakan Makan Malam Resep


Saya Baru Selesai Makan In English Translation


Cara Ajak Rakan Cina Pergi Makan Dalam Bahasa Mandarin Youtube


Macam Mana Nak Cakap Saya Sudah Makan Dalam Bahasa Mandarin Youtube


Resepi Ayam Kam Heong Ini Adalah Bellarina Natasya Resep Makanan Makanan Masakan


Sshasrizalabduljamil Daripada Jabir Beliau Mendengar Nabi Saw Bersabda Apabila Sesiapa Dari Kalangan Kamu Makan Dan Jatuh S Book Cover Reading Cover


Makan Besar Malam Tahun Baharu Cina Bersama Keluarga Dibenarkan


Susah Makan In English Translation


Bahasa Mandarin Perbualan Tahap 2


Macam Mana Nak Cakap Saya Sudah Makan Dalam Bahasa Mandarin Youtube


Kelas Bahasa Mandarin Cikgu Zazah Lapar Dalam Bahasa Cina Facebook By Kelas Bahasa Mandarin Cikgu Zazah


Pin On Bahasa Malaysia Section


Izah Muffin Lover Bubur Nasi Ikan Bilis Serai Resep Masakan Asia Masakan Malaysia Resep Masakan Malaysia


Public Health Malaysia Gelisah Tekak Rasa Penuh Dan Sukar Nak Telan Perut Rasa Panas Sentiasa Sendawa Dan Angin Ingatkan Lepas Makan Nasi Tadi Akan Hilang Gejala Ini Malam Ini Kalau Tak


Pin On Coooookies

Related : saya nak makan dalam bahasa cina.